MAS 4.8 MAS / SaaS Update

Een “SaaS-oplossing" brengt doorontwikkeling en updates. Periodiek wordt het MAS dan ook geüpdatet voor al onze klanten. Momenteel zijn wij op versie 4.8 van onze software. Ook in deze versie zitten veel updates en vernieuwingen om onze klanten te verrassen en ondersteunen.

Hospitality modules upgrades

Voor de horeca / gastronomie markt hebben wij specifieke oplossingen. Zo hebben wij een speciale boeking ondersteuning met responsive front-end oplossing. Daarnaast een speciale tafelplan oplossing met templates. Maak combinaties aan, special chef's table's en bijvoorbeeld meerdere locaties als terras of meerdere verdiepingen.

Daarnaast hebben wij uiteraard dynamische openingstijden een speciale restaurant module en een menukaart oplossing op basis van onze template feature. Dit zorgt voor een technische standaard die per project zorgt voor een uniek ontwerp per project.

Configurable openingstijden vestigingen

Onze "locatie" module kan nu per vestiging aangepaste openingstijden ondersteunen. Met 4.8 zorgt dit voor meer dynamische ondersteuning voor projecten en nog minder hard coded werk. Wij werken altijd aan dynamiek, hoe meer u zelf kunt op ons platform hoe beter het is. Dit is een constant proces waarbij dit wederom een mooie stap is. Het is uiteraard centraal te regelen over alle vestigingen/locaties maar het is dus zeker ook dynamisch te managen met de mogelijkheid tot meer openingstijden per dag.

Tijdzone verbeteringen / tijdzone selectie MAS

Met meer multi-language ondersteuning in het MAS en de verschillen in zomer en winter tijden ondersteunen wij nu een eigen tijdzone selectie in het MAS. Uiteraard is Europe / Amsterdam onze standaard, maar u bent vrij om dit via MAS zelf te managen. Zo bent u altijd bij de tijd.

Invisible reCAPTCHA support

Een grote wens van enkele relaties was de support van invisible reCAPTCHA was sinds deze MAS versie dus mogelijk is. Niet langer de selectie "Ik ben geen robot" maar een oplossing achter de schermen. In samenwerking met de oplossing van Google is dit geïmplementeerd. Helaas niet waterdicht, maar elke stap hierin is een verbetering! MAS is anti spam!

Support module update

In samenwerking met de pilot klanten diverse updates en verbeteringen doorgevoerd in onze speciale support module. Niet langer 100 miljoen mails verspreid over uw support medewerkers maar een eigen department (module) in het MAS. Verdeel tickets tussen uw collega's, beantwoord vanuit het systeem MAS en lees reacties, manage doorlooptijden maar lees ook mails automatisch in. Zo heeft u al uw support in één helder overzicht.

Overige 4.8

Naast dit alles hebben wij uiteraard support calls gesloten in deze update, verbeteringen toegevoegd aan onze template editor en diverse minor adjustments op projecten. Wij zien uit naar 4.9! Daar gaan we weer veel nieuwe features en verbeteringen toevoegen. Mocht u meer informatie willen of vrijblijvend een kop koffie, cappuccino of thee willen drinken dan weet u de weg.

Ontvang automatisch tips en meer informatie in jouw inbox Klik hier

Reacties

externalId=media-artists-detail-blogs-1.2.2.1.4.1.2&filter[active]=1

Plaats een reactie