Bijblijven bij Digitale Ontwikkelingen

Bijblijven bij Digitale Ontwikkelingen

De tijd dat je een website liet bouwen om daarna nooit meer iets van je mediabureau te horen, is definitief voorbij. Wie op internet niet vergeten wil worden moet met zijn app, webshop of -site continu in beweging blijven. Bezoekers verwachten de laatste consumententechnologie (“want Google heeft het ook"), SEO-'best practices' veranderen maandelijks en de concurrentie zit bepaald niet stil. De strijd om online aandacht van (potentiële) klanten is voor veel ondernemers een dagtaak geworden.

Een goedlopende app of webshop bouwen vergt vandaag de dag veel meer dan alleen techniek. De ondernemer ziet zich genoodzaakt om naast zijn softwareontwikkelaar ook een SEO-specialist en een social media expert neer te zetten. Als hij ze tenminste kan vinden, want iedereen met een halve cursus Google Adwords op zak noemt zich tegenwoordig al 'online marketeer'.

Zonder zorgen volledig up-to-date

Bij Media Artists willen we onze klanten 'ontzorgen': een ondernemer moet ondernemen en wij regelen de rest, is de gedachte. Dat bereiken we met een team van toegewijde marketeers, designers, techneuten en supportmedewerkers dat innovatie in zijn dna draagt. En met behulp van ons Media Artists System (MAS), de motor achter veel van onze oplossingen.

Voor wie bij ons aanklopt voor een mobiele app, een shop of een site hebben we namelijk direct al goed nieuws: het meeste werk is al gedaan! Want voor veel vragen van onze klanten biedt het MAS out-of-the-box oplossingen die al in vele live-omgevingen zijn beproefd. Bovendien groeien applicaties die op onze MAS-motor draaien voortdurend met ons mee. Iedere maand ontwikkelen en testen we nieuwe componenten die onmiddellijk voor al onze klanten beschikbaar zijn. De afgelopen periode waren dat onder andere de momenteel enorm populaire 'one-page checkout', maar ook een planner voor cross-sell campagnes en vele (vele) SEO-optimalisaties.

Ontwikkeling door samenwerking en synergie

'Sneller, beter en completer' is voor elke MAS-release het motto. Sneller, omdat performance zo belangrijk is voor de gebruikerservaring en conversie van onze toepassingen. Beter, omdat we onze bestaande oplossingen voortdurend aanscherpen aan de actualiteit. Completer, omdat we in overleg (en soms ook samen) met onze klanten steeds nieuwe modules ontwikkelen. Daarbij kijken onze marketeers en designers geregeld over de schouders van onze techneuten mee, zodat de samenhang tussen de diverse onderdelen van het MAS voor iedereen consistent en helder blijft. Daar waar veel concurrerende systemen verzanden in een enorme wirwar van configuratiemogelijkheden, biedt het MAS een heldere gebruiksinterface die zowel aan gewone mensen als aan experts de handvaten biedt om succesvol online te kunnen ondernemen.

Wie benieuwd is naar de mogelijkheden van ons MAS of de techniek erachter is van harte welkom voor een kop cappuccino of een glas cola.

Robert-Jan Gijsbertsen, CTO Media Artists.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Plaats een reactie