18 augustus 2016 | MAS 3.3 - MAS / SaaS Update

Nieuwe versie (3.3) van het Media Artists System (MAS) is succesvol gelanceerd. In deze blog vertellen wij alles wat er in deze versie ontwikkeld en gerealiseerd is voor onze MAS gebruikers.

1. Dynamic Form Support

Het dynamisch maken van een formulier en toekennen aan een URL (pagina) of een eigen URL generen is mogelijk in MAS 3.3. Hierdoor kunt u dus zelf bepalen hoe en op welke pagina's u leads wilt genereren. Ook de waarde, opbouw van velden (verplicht of niet) en de titels die u wilt presenteren. Vervolgens worden alle formulieren uiteraard bewaard in de formulieren module. Helder inzicht in wat goed werkt voor uw onderneming of organisatie.

2. Dynamic Database setup for mailmarketing

Wij brengen in 3.3 een grote stap richting het einddoel: data gestuurde mailmarketing. Stap 1 is het opmaken van type databases voor uw mailmarketing campagne. U kunt via de “ consumenten" module een selectie maken van gebruikers. Dit is niks nieuws, maar in 3.3 kunt u met deze filters exports draaien naar mailmarketing en daar "dynamische" of "statische" lijsten van maken, met per database een eigen benaming.

De dynamische lijst wordt bijgewerkt met elke transactie of aanmelding binnen uw project. Dus als u alle vrouwen tussen de 35-55 uit provincie Utrecht met een minimale besteding filtert (of wat u maar wenst als database) en vervolgens kunt u deze exporteren naar mailmarketing. Daar geeft u een doelgroep benaming mee en vinkt u het automatisch bijwerken aan. Zo vult deze database zich met nieuwe inschrijvingen. Uitschrijvingen gaan er automatisch uit.

In MAS 3.4 kunt u vervolgens op een door u gekozen tijdstip e-mail templates selecteren, inplannen en automatisch laten vullen op basis van data. Zo wordt mailmarketing een data gestuurde omgeving met veel minder werk voor uw medewerkers. Combineer de kracht van MAS met uw organisatie en creëer de win-win voor uw organisatie. Wij blijven doorontwikkelen zodat u bij blijft bij de ontwikkelingen van web.

3. Browserpush

Iedereen kent de push notification via de mobiele telefoon. Voordelen zijn:

  • Bij een belangrijk moment bent u direct op de hoogte;
  • Zorgt voor een piek in bezoekers;
  • Uw merknaam is gratis in beeld bij uw doelgroep.

Wederom een enorme win-win situatie voor uw merk. Push naar uw mobiele applicatie was al langere tijd mogelijk, maar in MAS 3.3 ondersteunen wij tevens browserpush en daar zijn wij erg trots op.

Browserpush werkt hetzelfde als de mobile app push, maar loopt via de browser. In het MAS selecteert u het bericht welke u wilt delen om vervolgens via de knop “push” te verzenden naar uw ontvangers. Andere voordelen:

  • Er zijn geen kosten verbonden aan push naar web;
  • Bezoekers moeten zich abonneren via de front-end van uw project (via uw website of webshop volgt er een pop-up);
  • Als u een push stuurt (niet teveel doen anders melden gebruikers zich af) hoeft de gebruiker niet op de website te zijn, maar via de push klik komen ze wel direct bij u uit;
  • Verouderde browsers ondersteunen het niet, maar is in elke update van alle browsers opgenomen. Dus nu is het gros van de markt al ondersteunend aan deze functie. Safari heeft het zelfs aan Apple notification center gekoppeld.

Let op: browserpush moet worden geïnstalleerd op uw front-end (website/webshop). Vraag ons naar de mogelijkheden. Gebruik browserpush als gratis verlengstuk voor uw marketing.

4. Minor improvements:

Uiteraard willen wij altijd beter worden. Zo nemen wij met elke release verbeterpunten mee zoals performance, security, support calls of andere opmerkingen en wensen.

Contact

Mochten er onverwachts punten zijn dan vernemen wij dit uiteraard erg graag. Voor alle verbeteringen, ideeën en eventuele support calls kunt u contact opnemen via support@media-artists.nl. Voor alle marketing kansen en ideeën mailt u naar marketing@media-artists.nl.



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Plaats een reactie