Autobedrijf de Groot

Autobedrijf de Groot wilde een website die geschikt is voor alle mobiele apparaten, waar zij gemakkelijk haar occasion-aanbod kan tentoonstellen. De prominente communicatie van beide filialen was een pre.

Dit heeft geresulteerd in een responsive website, waarbij bij de bouw rekening is gehouden met lokale vindbaarheid in zoekmachines. Het occasionaanbod wordt door middel van een feed ingeladen op de website.

Het automatisch ingeladen occasionaanbod kan door de klant zelf bewerkt en geoptimaliseerd worden. Onderstaand ziet u een weergave van de overzichtspagina met het aanbod.

De implementatie van onze Cloudsearch-module zorgt ervoor dat bezoekers met behulp van filters en sorteringen gemakkelijk de auto van hun dromen kunnen vinden.

Los van het occasionaanbod, wilt Autobedrijf de Groot ook graag de andere mogelijkheden van de organisatie communiceren aan de bezoekers. Bij het ontwerp en de bouw van de website is hier rekening mee gehouden, door deze diensten visueel prominent te communiceren op de homepage.

Om de website een persoonlijke touch te geven en de bezoeker voor een bezoek al kennis te laten maken met de organisatie, zijn de medewerkers van Autobedrijf de Groot netjes weergeven met foto, naam en functie.