Cluistra

Cluistra heeft haar website enkele jaren geleden door Media Artists laten ontwerpen en bouwen. Na recente ontwikkelingen binnen de organisatie, werd het tijd om de website te vernieuwen.

Het nieuwe filiaal moest helder gecommuniceerd worden. Daarnaast moest het voor bezoekers gemakkelijker worden om informatie over de dealerfunctie en de occasions van Cluistra te vinden. De stap naar het contact met deze klant moest ook kleiner worden; bezoekers worden aangezet om contact op te nemen met Cluistra.

Vanzelfsprekend is de website van Cluistra responsive opgebouwd, zodat deze meeschaalt op elk denkbaar beeldformaat. Gebouwd met het oog op de toekomst! Onderstaand ziet u een impressie van de personeelspagina van Cluistra. Door de medewerkers uitgebreid uit te lichten, krijgt de organisatie een echt persoonlijk gezicht. Wel zo prettig voor een betrouwbare autospecialist!

De pagina's die gericht zijn op het dealerschap ademen de merkuitstraling van Mazda en Hyuandai; de merken waarvoor Cluistra geregistreerd dealer is. Hierbij zijn de barriƩres die de doelgroep ervaren bij de communicatie met Cluistra verlaagd, door knoppen prominent in beeld te brengen en de bijbehorende formulieren te optimaliseren.

De helderheid van de formulieren draagt bij aan de procentuele hoeveelheid ingevulde formulieren. De eenvoud moet er voor zorgen dat het voor personen gemakkelijker wordt om contact met Cluistra te zoeken, waardoor Cluistra op haar beurt haar potentiƫle klanten beter kan bedienen.