Sibbing rebranding

De rebranding van Sibbing is één van de grootste projecten die Media Artists in de afgelopen jaren heeft gedaan. Media Artists adviseerde en ondersteunde de organisatie in de naamsverandering (van Sibbing & Wateler naar Sibbing) en alle bijbehorende werkzaamheden. Een compleet nieuwe huisstijl werd gerealiseerd door de designafdeling van Media Artists. Op basis van verschillende voorstellen, werd uiteindelijk gekozen voor deze frisse en professionele nieuwe huisstijl.

De verschillende kleuren die op de website worden gebruikt, zijn met zorg uitgekozen. De blauwe hoofdkleur in het logo staat voor 'vertrouwen' en 'intelligentie', wat perfect aansluit bij datgene wat Sibbing uit wil stralen. Ook elke dienst heeft haar eigen kleur gekregen. Zo staat de kleur blauw voor 'Praktijkadvies' en straalt dit wijsheid en creativiteit uit.

Een nieuwe huisstijl en een nieuwe bedrijfsnaam, betekent ook dat alle marketingmiddelen in een nieuw jasje gestoken moesten worden. Een nieuwe website, maar ook visitekaartjes, briefpapier, flyers en banners werden ontworpen op basis van de nieuwe huisstijl.

Het project werd in februari 2017 gelanceerd, na maanden van brainstormen, overleggen en uitwerken. We zijn trots op het resultaat, waar we met het hele team van Media Artists hard aan hebben gewerkt.