StijkelCampers

Stijkel Campers wilde haar website vernieuwen, met het oog op het veranderende online gedrag van haar doelgroep. De website is responsive gemaakt, zodat deze op alle apparaten meeschaalt met de schermresolutie. Zo is het visitekaartje van Stijkel Campers ongeacht het apparaattype goed te bekijken.

De campers, de daadwerkelijke producten, staan centraal binnen de nieuwe website. Deze nemen een prominente positie in wat betreft het design. Het aanbod moest dynamisch ingeladen worden op de website, zodat deze te alle tijden accuraat is. Er wordt gebruik gemaakt van een feed met daarin alle producten en hun informatie, die geïmporteerd wordt in ons systeem, het MAS.

Met behulp van de CloudSearch-feature kan de bezoeker gemakkelijk navigeren door het ruime aanbod met campers. De filters en sorteringen zijn gemakkelijk te gebruiken en voor Stijkel gemakkelijk aan te passen, waardoor de bezoeker eenvoudig de juiste producten kan vinden.

Ondanks dat de nadruk op de producten ligt, moest de bezoeker wel een goede impressie krijgen van hetgeen hij of zij kan verwachten van Stijkel Campers. De informatievoorziening en visueel goede impressies van de showroom van Stijkel Campers zijn daarom volledig verweven op de website. De teksten en afbeeldingen kunnen uiteraard in een handomdraai aangepast worden door het bedrijf.

Er is extra aandacht besteed aan de merken die door Stijkel Campers gevoerd worden. Deze merkpagina's zijn eenvoudig via het MAS te beheren.